Sunday, January 2, 2011

2011!!! new year-new hope-everything newwiee

alhamdullilah..

ape ye...ohh azam..nk cr kayu,nk cr kayu...hahahaha xdelh azam 2011 simple..better than last year..
nk brkerjaya,ade komitmen slain tlg family skit2..xbyk skadar dpt bg kesenangan kpd mak ayah..

tp 2010 byk kenangan..dan minda ak msh lg rindukn arwah pakdo..xth knp...dan kenapa aku tulis takutkan mimpi bam bil,kerana pada malam sebelum arwah meninggal,bam bil mimpikan aku mati di bunuh dekat kampong..itu hanya sekadar mimpi mungkin..3 hari lepas kehilangannya aku terasa teramat sunyi dan perlukan seseorang yg boleh berbual dan mencari kawan2..bukan aku xdapat terima kehilangan arwah..aku redha dan pemergian arwah dalam keadaan senang membuatkan aku tenang

2011 apa yg harapkan dapat memberikan kehidupan yg bermakna..tidak perlu begitu sempurna cuma mendapat kesenangan yg di berikan o tuhan.

dan esok bermula lah praktikal aku bersama tm shah alam.aku mahu mengambil peluang ini sebaik2nye.peluang untuk masa depan..geeeeee n weeee

owwhhh lupa minggu lepas sebab xblogging,gua balik kampong woooo..agak teruja hahaha dh lama xbalik..sempat la kacau budak2 yg abis spm kerja kt kedai..yg penting dapat makanan secukupnya..geeeee..mane taknye,nasi kerabu,mee celup,air kelapa,bandung laici,kueh ubi kayu,laksa n laksam..waaahhh seronok nya..bangun pagi nampak cahaya di kawasan y ada periuk nasi..hahaha...

apa2 pn doakan 2011 memberikan pengalaman yg lebih bermakna kpd insan y brnama mohd fikri bin mohd razali..doa2kn lah aku yer..dh brjaya nanti aku mungkin akan lupakan korg,,,hahahahahahaha..

okla selamat beramal..jangan biarkan hidup anda di selubungi awan hitam..geee


p.s- sblm tu aku doakan kedua ibubapa aku,ahli keluarga dan kawan-kawan,di jauhi segala penyakit-pekara buruk,hidup yg sihat,rezeki yg halal..amin!

No comments: