Friday, January 7, 2011

lumrah hidup!!

apa salah aku..senyum salah tak senyum pn salah??
penat..bila pulang perlu memikirkan kesalahan diri sendiri.
aku dah belajar dari kesilapan yang lama dan tak mahu berulang lagi..aku perlu bersabar
cuma tak tahu dapat bertahan sampai bila..

aku tahu aku hanya lah pelajar yang sedang praktikal.aku tahu di sana bukan bidang aku..tapi aku sudah nekad mahu belajar seeloknya dan lakukan yang terbaik..bukan setakat untuk pekerja tetapi aku juga perlu bersaing dengan budak-budak praktikal yang aku tau dieorang jauh lebih baik dari aku..

cuma beberapa  staff yang membuatkan aku senang disana.thanks kak wahida,en asri,abg ikmal,abg farid,abg wan,abg ijoi,abg fitri,kak syikin,mr lourdusamy..thanks memberikan ilmu kepada aku.

fundemental terbaik.

okla harini memang xbuat kerja..dari pagi sampai petang..cuma ada jamuan pagi td..
kak wahida sekali lagi tanya soalan sama kat staff2.harini kak mod pula..''cuba kak mod tgk side view muka bdk ni'' kak mod''humm mcm ridzwan'' kak wahida''btol kn'' lepas tu staff2 pompuan menyampuk '' mahu jdkn sbg menantu ke??''..hahahhaha menantu?hantu bleh laa..nnt ada masa nk tny sape ridzwan.

okla bercuti hujung minggu...Peek-a-boo..geeeee
(mahu berdiam diri untuk seketika)

No comments: