Saturday, January 29, 2011

work it! work it! work it!


mari berskipii bersama ahjumma 


ape benda tuh..itula di namakn lirik lagu,try la nyanyi sambil bosan..ahah..takde benda nak share sebenarnya..apa gua buat minggu ni pon gua sendiri konpiusing tahap hardcore..datang kerja buka notebook,online skipii dengan ahjumma sampai lagu krismas bunyi..cuma minggu ni gua gerammm grrr dengan budak praktikal yang lain,mampuss la kalau dieorang terbaca ni..ahhh lantak dieorang..nak tahu kenapa??dieorang ni menyebokk je dekat meja gua...nahhh empat lappy skali kat meja gua ni..dah macam tokey jual lappy curi dah gua..rasa nak sound direct dalam kepala otak hijau dieorang ..penah tengak otak kaler lain selain hijau??hah kalau saper2 jawab otak otak memang otak korang kaler biru..
kontinew..dahla menyebok bole pulak pasang lagu korea kuat2,dieorang ingat dieorang kat seoul ke..tanya kenapa xnak duduk kat meja yang lain,bole pulak jawab meja lain bos nampak..hah ingat bos xdengar ke yang korang gelak cam gajah time tengok chaparela..dahla gedikk semacam je gua tengok..siap ajak staff pegi karoke lg..ahh lantak dieorang la..tapi dieorang nak rembat gua punye kabel internet xdapat laa..sorry la gua xkan bagi la..main la game sampai lebam..hahaha cruel..


No comments: