Friday, March 11, 2011

bos gatal!!

assalamualaikum..yo wassup readers..ini entri mengutuk bos telekom shah alam dengan selamba..hahaha..
tapi sebelum start cerita pagi ni dapat meses dari seorang awek..nahh dia hantar "i love you"..gua agak awek tu send meses masa mengantuk..

gua tak balas..lepas tu meses ehem ehem "awak ada perempuan send msg " i love you"..ehem ehem balas pergi la kenal dengan dia..hahahahaha..agak2 nada jealous..

hah sekarang gua jealous dengan budak2 perempuan..mana tak nya bos2 semua peramah gilerr ar wa cakap sama lu..sampai bos gua pun macam budak2 perempuan ni kerja bawah dia..aihhh geram betul gua..gua yang dia buat tak nampak setiap hari ni tak pernah nak peramah camtu..

yela yela budak2 tu hotstuff kan..daripada gua jealous baik gua pergi order nasi goreng thai kat cafe bawah..
sorry readers gua memang busy minggu ni..semalam lagi la..gua balik rumah terus mandi dan sembahyang maghrib terus tertido..

nahh gambar gua last day dekat planning..



choww sinn chiii

3 comments:

SEPHIA said...

ecececececece..bos plop gatai..hihi

A.s.t.i.n.a said...

first rule: bos is owest rite

second rule: refer to first rule..

sila jadi bos ok..

Raden said...

ko ngorat la anak bos..balas dendam