Monday, January 17, 2011

gua maseh tidak memahami!!!

mggu lpas gua blk kg..sesekali berbual dgn mak kt kebun membuatkn gua berasa relief..kegembiraan xterkata bila dpt tgk my mom senyum n bergurau..gua lbih kpd anak mak..xbyk aktiviti tp byk mngabiskn masa brsama my mom..bermain dgn kucing kesayangan mak yg bernama abu..kucing y agak pemalu kerna selalu mnghilangkn diri bila ada orang baru di rumah.


minggu ni gua maseh belajar ttg format planning..dan gua maseh xpower..tenang bak kata kak wahida,ini bukan dalam bidang kamu fikri,tp gua maseh dah niat gua masuk sini seboleh-bolehnya gua mau power semua yg gua pelajari..okla


chow sinn chii


p.s al fatihah kpd abg zarul iaitu abg ipar hairul azhar (jaa)..wlaupn gua xrapat sgt dgn abg zarul tp gua dgn akak jaa boleh di kira kenal2 gak la..sbb tu gua agak terasa kehilangan.

No comments: