Sunday, January 23, 2011

skipii

skipii means skype..hahaha..mcmane gua bleh terjebak pakai bendalah ni?..mcm ni ceritanya..gua bwk notebook pegi opis,gua br je on kn ttibe abg ijoi pnggil,jom blaja microstation kt bilik LMNS.pastu ttibe ade sorg bdk praktikal dtg nk pakai notebook gua,gua bgla...bila gua blk kt meja gua,anas y bdk praktikal tu tgh video call dgn gf dia pakai skipii daaa..gua pn saje2 jela sign up..okla not bad..add gua fikraz8,gua sbnrnye nk id fikriR tp da dikebas penyamun daa..

gua up-to-date blogging sbb ahjumma suruh..hahaha..ape cer mggu ni,xde citer la babe,sorry gua trsgt mls mggu ni..itupun smlm gua temankn jonny pegi curve..kiteorg xbuat apa2 pon..teman jonny mkn mcD,xde y menarik..
adela tarian cina time tu..tp gua dgn jonny saje2 buat kelakar tp sbnrnye mmg 2 2 buta seni pn..


gua : jon jom kite tgk tarian tu nk?


jon : bkn best pn


gua : xdela aku saje nk tgk binatang naga tu menari


jon : naga???


gua : abistu binatang ape lg
(si jonny ni tny mcm la die power kn,skali die jwb)


jon : tarian rimau la


gua : hahahahahaha (gelak) ko pn same cendoll,tu singa la baghal


lps tu gua n jonny pn pegi la dekat,mane tau dpt angpau..rupanye singa tu bg limau je..huh buang mase je



haa ni la jonny atau nama dlm ic dia abang faiz
hahaha

hehe arini gua sepatotnye pegi ulu yam berkelah dgn geng kelate.net..tp pg td tetibe gua kena demam selsema..so kansel la..gua pn amik peluang ni kemas bilik gua y mcm ape entah..

haaa dh ok skit kan..


hahahaha ni anak gua.takdelah..anak saudara gua laa

No comments: