Monday, February 14, 2011

berbola di inspen


institut dot dot dot..hahaha gua lupa nama tempat nih..

petang tadi gua berbola bersama sama geng kelate.net frendly dengan entah pasukan mana...kesudahan team gua menang 2-0..hehe power tak..gua main def mid arini..posisi baru tuhh...tak banyak aksi dari gua,biasa la def mid,support boleh laa..

minggu ni gua bercuti cuti malaysia dekat semenyih..rumah worih gua..hahaha..okla jiran nya yg cun pun ada..hauhauhau..tak pergi mana punnn,keluar makan je punnn,tengok bola je punnn..ada gaya apek tak..thanks worih pergi makan tempat yg best,lagi lagi dia belanje kan..tomyam campur,kerabu daging,ayam goreng kunyit..semuanya 15 hinggit..tara mahal lahh..save bajet gua minggu nih..hauhauhau..


sesi memilih no jersi..


jiwa kelajuan dari gua..


macam bekem tak??..korang boleh macam ni??

hurmmm takk adoooooo!!!

No comments: