Saturday, February 12, 2011

buah cempedak di luar pagar , silalah jangan malu malu bagi tunjuk ajar...


one two three goo!!!...bila xupdate ada yang bertanya..rupanya ada jugak pembaca setia kat blog gua..sorry gua  takde motif untuk di bicarakan minggu ini..cuma kehilangan emak saudara (mak ngah) yang meninggal selasa lepas..-al fatihah-...thanks to my mum sebab sempat bawa anaknya pergi menziarah mak ngah di hospital kota bharu sabtu lepas..sedikit perasaan bersalah pun ada..sebab gua tak banyak bercakap tapi mak ngah sudah paham perangai gua dari kecik..budak yang selalu senyum dan jarang bercakap lagi lagi saudara perempuan..

gua sekarang tengah belajar cara cara untuk membuatkan blog menjadi kesukaan ramai..sekarang gua dah mula jadi follower blog lain..lagi2 yang kelakar yang boleh ketawa sampai guling2 bawah katil..hauahauhau..tips yang gua dapat kena letak gambar baru la blog u jadi meriahh gituu..email dari seorang teman..sorry gua tiada alat untuk tangkap gambar yang ada pun henfon tiga suku ni..hurmmm takdooooo...tunggu gua kayo la..

sorry...sampai ada sorang kawan cakap blog u ni dah macam cara cara untuk buat karangan untuk spm dah..
ok ok..nanti lah gua dah power sampai follower beratur sampai nak mintak sain baru lu tau..

No comments: