Tuesday, February 22, 2011

genki deska..



huuaaarrggghhhhhh!!!..menguap..ish ish tak sopan langsung..
assalamualaikum..meh meh hilangkan bosan gua dengan mencarut.eh silap bukan mencarut tapi 
mengarut..apa beza mencarut dengan mengarut,mencarut adalah seperti teeetttt..dosa la lu
mencarut hahah mengarut boleh di kategorikan atas pagar..kalau korang mengarut dan 
korang mencarut semasa mengarut sama je korang mencarut...teetttt

mencarut = tttteeeeeeeeeettt
mengarut = @%^#&@%^#

ttteeettt + @%#&*) = dahla dapat dosa,rasanya sakit pn korang rasa 
sebab orang sebelah dah tak tahan nak tampooor..

dah apa yg gua mengarut ni..sebenarnya gua bosan yang teramat sangat, sebesar gambar yang kat
atas ni..dah dua minggu takde kerja sejak masuk planning nih,bila muka tebal rajin tanya ade
kerja ke tak..nah jawapannya "xtaulah nak ajar ape sebenarnya,nahh modul ni,kalau rajin bacelahh".pehhh modul nya bagi,dahla modul sama masa kat kolej,bagi la komik ke kartun ok la jugak..
..alik alik buka notebook,sambung kabel lan dan mula
membaca blogger yang lain.baca sampai lebam..sampai la lagu krismas berbunyi..bos semua sibuk meetim meetim meetim..dahla tahap beku sini kalah antartik..tapi macamane lah dieorang ni boleh tahan pakai t-shirt 
jer..spesis darah panas agaknya..
time ni la gua fikir kalau fikri ada marka kan baguihh..bolehla message,panggilan rindu ke..hahah..Taip ON CINTA hantar ke..lupa keredit takde..hehe


lihat lah dunia kebosanan gua..kertas tu saja jer,perhiasan untuk 
tunjuk kat bos yang gua ni teramat la rajinn..hehe


chowww sinn chii

6 comments:

Bunga said...

bunga lak teramatlah malas..

Bercakapdengankaki (BDK) said...

ye.sama!!buhsan gle kot keja.tapi bile bosh dtg.dan2 wat muke kerius.gaya cam wat keja.padahal...FACEBOOK!hahaha

bloknoktah.blogspot.com

fikri razali said...

bunga keje??

fikri razali said...

becca : nih dpn2 bosh pn main game..hauhauhau

Bercakapdengankaki (BDK) said...

perh!berani matinye staf!hahaha

bloknoktah.blogspot.com

fikri razali said...

hehe.dh xde keje..bos pn pikir die bos ke aku bos..hehe