Thursday, February 17, 2011

nama panggilan gua

assalamualaikum..salam maulidur rasul..masih sempat lg kan...wahh follower a.k.a pengundi dah ada 18 orang..tank que soo mahh..terima kasih bahasa sepanyol..nanti dah ada pengundi sampai riban riban bole la gua daftar jadi ahli politik,mana tau bole jadi ketua kampong seberang jalan pondok lama..panjang nama kampong tu..dah melalut macam orang mabok asap motokar..

kakak dan angah..Dalila Wahida dan Alia Maisara

okla ini rahsia gua nak cerita..mak ayah gua panggil gua yie..nama pun fikri takkan nak panggil abu kan...sedara n kawan2 yg lain panggil yie jugak tapi tambah mat kat depan so jadilah mat yie..hauhauhau..kat sekolah kawan2 panggil nama skima fikri or fik..senang je nak sebut takdela sampai tercekik nak panggil nama gua..dekat poli kuantan member panggil gua kuceng..adoiii..nama gua punya la hensem mak ayah gua bagi,dieorg panggil gua kuceng..al kisah maka tersebut la kisah sang kancil mengadap firaun..haa gua lupa dah sape member gua yg bagi nama tu,tapi sebenarnya gua dapat nama tu masa gua mula2 masuk dorm kat poli n terus marah something gua pakai binatang kucing sebagai mangsa..so dapatlah kuceng..

then sekarang mula2 masuk kolej telekom dieorang panggil gua moja,saje nak menyamar last2 gua dapat nama YAYA..macam pompuan!!!..itu pun dieorang bagi sebab cerita kat tv3 papaya@bioyaya pelakon zul yahya..entah apa la yg sama gua dalam cerita tu pn gua tara tau..

angah dan tina
Qistina Najwa..tengok kecik2 dah pandai posing..gua kalau tidur
habis makeup umi nya di bantai muka pokteh..
yang paling nakal..hurm Khadija Qaisara

yang paling lucu..Lukman Hakim :)
okla wiken ni gua bercuti di kerteh terengganu..makang ikang dalang pinggangg...gurau jer, pergi tengok anak saudara yg baru..kembar lelaki..habisla pokteh ajarin main bola..hahaha..satu lagi pakteh or dalam bahasa kelate pokteh nama panggilan gua dari anak2 saudara gua..

2 comments:

y u y u Z u l a i k h a said...

pehhhhhh! comel nyaaaaaaaaaaa!!!

fikri razali said...

tgk pakteh die laa hehe ^^