Thursday, February 24, 2011

selamat malam ~_^



ZZZZzzzzzz..dush dush kena sepak...oi oi sebelum tido pergi basuh kaki,gosok gigi dengan cuci muka..ye ye nak pergi la nih..kalau membebel kalah mak cik tipah ahli mesyuarat tingkap..jangan lupa baca doa skali..doa makan pun boleh janji doa,tapi kalau korang tido gigit bantal jangan marah gua..sape suruh lu baca doa makan nak tido kan dah mimpi makan pizza..nasib baik tak gigit orang sebelah..

weh gua pernah mimpi la macam tu,tapi bukan gigit la..gua mimpi nak ambik bola skali gua pergi cungkil mata abang gua..ambikkk kena penampor..kang dah sakit

wahh follower gua dah nak cecah angka lima kosong la..tapi gua bukan kesah sangat pun ramai ke tak..janji korang sudi baca tulisan gua yang takde idea ni dah cukup..

suara suara sumbang tu ada la..trimas ya bapak..macam ni la dieorang cakap.."ko ni follow  orang punya la ramai tapi yang follow ko nye tak nampak pun"..suka hati gua la..hehe..takdelah gurau jer lagi banyak gua follow lagi banyak ilmu yang gua dapat dari baca blog blog korang..

tips kepada driver motosikal 
-elakkan menghidu kepulan asap moto orang lain
-sila tutup muka anda dengan kain bersih
-cuci 2 hari sekali,nanti tak pasal pasal dapat 
penyakit gatal mulut
(gatal mulut macam makcik tipah tu takpe,takut 
gatal mulut merah2 bengkak)

choww sin chiii..gua mau tido sudah,nak bangun 3.45 
nak tengok bola..

1 comment:

Raden said...

slow2 nti ramai la yg folo dan komen. nti kalau rajen buat la ruang komen nie jd popup window ok. senang org nk komen kamu..^^