Wednesday, February 23, 2011

hanginn!!!

assalamualaikum..huh pagi pagi lagi datang opis dah hanginn..spoil mood nak kerja jer..ini la sikap orang malaysia..PEMALAS dan TAK HORMAT orang lain..yelah mana tak marah..gua dahla tengah lambat dah,nak isi minyak moto,tengah2 beratur...vrroomm datang sebijik moto kapcai,suka suka hati dia je potong gua terus parking baik depan gua..oi oi nak cepat pun agak2 la..orang lain nak cepat gak tapi beratur jugak..ni dah la moto lagi buruk dari superbike gua,kalau bawak ducati tu gua tara hal lah....pastu boleh pulak buat muka monyet tak bersalah..hish gggrrrr geram betol gua..



tapi baru je hari ahad lepas,ni betul2 ducati la sebijik cam atas ni..dia ni pun sama juga..potong gua time gua nak pam angin moto gua kat stesen caltex ke yang kaler oren stesen minyak tu..gua lupa..gua parking elok tunggu brother kereta pam dulu..tiba2 dia datang suka hati je terus duk depan..yang brother kereta pun rasa segan,brother tu nak bagi yang pam tu kat gua tapi dia ade lak kat depan,gua pun cam biasa sifat gua yang mengalah.suruh brother kereta tu bagi kat abang moto ducati ni..yela yela moto dia mahal,kang tak hidup moto tu kalau lambat pam..tapi lepas tu gua nak gelak sakan.rupanya moto je beso dari tuan,tapi tak reti guna pam..hahahahahahahahaha..meh meh gelak..tapi depan abang moto ni gua tak gelak la..lepas tu dia cakap

"dik pam ni rosak lahh"

hah habis yang brother kereta tadi buat apa,minum air pakai pam ke???

motto untuk harini 

"kalau malas sangat nak beratur,cubalah hormat orang lain.paling tidak cubalah senyum,kalau malu nak senyum luas sebab gigi tak ada.tarik sikit mulut tu. takde lah orang marah sangat"



chow sinn chii

1 comment:

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

wooo..woo...sabau ehh. chilll suda ^^