Wednesday, March 2, 2011

ciri-ciri bakal menantu emak saya!

assalamualaikum..sorry la gua lama tak updating entri baru..gua takde mood n idea..nanti kan mengarut merepek takde orang baca pulak..okla berbalik pada tajuk asal..ciri-ciri menantu ye mak..amboii hang da gatai nak kawen naa...takdela ni gua nak bagitahu ciri-ciri perempuan @ wanita yang gua suka..hikhik..


nahh adira gua letak...gua suka tengok adira..kehkehkeh..comel kan kan..takdelah gua suka bangat rambut adira tuu..rambut stail tembikai ke apa..tapi tak kesah la gua suka awek yang rambut camtu..kalau jumpa tak kelip mata memandang..tapi gua suka tengok jer..bukan nak mengorat pun heh..tapi gua sebenarnya suka yang bertudung,pakai baju kurung hari-hari..tak basuh pun takpe..kekekeke..nampak ayu sopan santun kan perempuan camtu..


hah tengok ni..manis je kan,sejuk jer hati tengok perempuan camni..kalau la gua daaap...tetttttt..meh meh siapa nak kenal bagitahu gua..

chowww sinn chiii

10 comments:

A.s.t.i.n.a said...

lawo aaa dua2 pommm....

fikri razali said...

hehe astina pn lawo

Amira Naddia said...

nie gambo awek ko ke weh?

fikri razali said...

kwnlah nadia..klu x dh lama ade gmbr dia kt sblh..hehe

shah amirul said...

tak cukup detail weh,lagi lagi? hahahahahaha

fikri razali said...

shah detail nye 1 je..fans arsenal n gomo kelate gomo..kehkehkeh

thePrincess said...

hahah ni rambut gua sama macam adira.. suka tak? ahaha gurau..

fikri razali said...

princess suka2..tp suka rmbut jela..hehe

Ujang9897 said...

ngorat jer la member kau tu..hehe

fikri razali said...

abg ujang..ahah malu2 ~_^